Klacht indienen (AW)

Voortgang: 0%.

Toelichting

Velden met een * zijn verplicht.

Wanneer gebruikt u dit formulier?

Gebruik dit formulier als u ontevreden bent over de gemeente of een algemene klacht wilt indienen over:

  • de persoonlijke behandeling door werknemers of bestuurders
  • het krijgen van te weinig, onjuiste of misleidende informatie
  • het niet reageren op vragen
  • de kwaliteit van een product of dienst(verlening) van de gemeente

Gaat uw klacht over Wmo (maatschappelijke ondersteuning); Jeugdwet (jeugdhulp) of leerplicht; Participatie of begeleiding naar werk; inkomen of schuldhulpverlening of minimaregelingen (ook energietoeslag)? Dien dan uw klacht in via Sociaal Domein.

Wilt u iets vragen of melden over kapotte straatverlichting, scheve tegels, openbaar groen of iets dergelijks; overlast of vernielingen; onveilige verkeerssituatie? Doe dan een melding via Melding woonomgeving.

Voor andere vragen op opmerkingen kunt u het contactformulier gebruiken.

Voor het invullen van dit formulier zijn onderstaande punten belangrijk:

  • U kunt bij ons inloggen met DigiD. Wilt u hier gebruik van maken? Houdt u dan uw inloggegevens bij de hand.
  • U ontvangt een ontvangstbevestiging als het formulier verzonden is. Wij sturen die naar het emailadres dat u opgeeft in het formulier.

Verplichte vraag: Wilt u uw gegevens via DigiD in laten vullen of zelf invullen?